Αγαπητοί φοιτητές,
Σας καλούμε την Τετάρτη 01/04/26 στις 15:00 στην αίθουσα "Ιωάννα Λαμπίρη Δημάκη" (3ος όροφος Μ.Θ.Ε.) στην προγραμματισμένη διάλεξη Απριλίου με θέμα "Ιατρικός Τουρισμός και Επιχειρηματική Ανάπτυξη" με τον καλεσμένους μας τους κκ. Πάντο και Σφακιανούδη από την εταιρία ΓΕΝΕΣΙΣ ΑΘΗΝΩΝ .
